Pentru voi

Pentru cazul în care vă întrebaţi care e povestea blogului, click pe "Care-i faza?".
În rest, enjoy the blog :)

joi, 7 iulie 2011

Nu am să îmi cer scuze

Dacă nu ai putut înţelege ce se întâmplă în jurul tău, nu e vina mea. Nu am să îmi cer scuze. Nu am pentru ce. Nu am regrete. Nu îmi pare rău pentru nimic din tot ce ţi-am spus. Trebuie să înveţi să priveşti lumea mai realist. Consideră-te fericit. Te-am învăţat o lecţie. Niciodată nu te relaxa lângă mine. Mereu fac chestii nasoale fix când îţi e lumea mai dragă. Nu ştiai asta. Na, te-am învăţat.
Nu îmi pare rău că se termină. Oricum s-ar fi terminat într-o zi. Îmi mor toate sentimentele şi mă întorc încet la ce eram înainte. Eu, fata cu un milion de relaţii. Mă întorc la vechea eu pe care o ştiu şi o iubesc atât de mult. Cum i-am zis unei prietene, dragostea este oarbă. Nu m-a lăsat să văd cât de mult îmi iubeam de fapt viaţa şi cât de mult îmi place sentimentul de libertate.
Îmi pare rău de el şi îmi pare rău de mine, dar nu îmi pare rău pentru ce am făcut şi zis. De asta îmi  pare bine. Şi nu îmi retrag cuvintele. Nu de data asta.

2 comentarii:

  1. Eu ti-am zis ca toate lucrurile frumoase au un sfarsit, tu nici n-ai vrut sa auzi. Nici nu mai stiu ce vrei :))u nici n-ai vrut sa auzi. Nici nu mai stiu ce vrei :))

    RăspundețiȘtergere