Pentru voi

Pentru cazul în care vă întrebaţi care e povestea blogului, click pe "Care-i faza?".
În rest, enjoy the blog :)

luni, 4 iulie 2011

Fără obligaţii

- Am decis să mă despart de ea, dar dacă o fac, nu am să mă combin cu tine. M-aş simţi prost. Şi oricum, nu am să mai vreau o prietenă mult timp. Dar nu e ca şi cum nu putem face nimic.
- E ok, nicio problemă. Unu, am timp. Doi, este perfect. Facem ce vrem şi suntem fără obligaţii. Atâta doar că am să te rog să nu ai pretenţia că am să stau după tine.
- Nicio problemă, te înţeleg.

Îmi place de el. Dacă se desparte de aia, în sfârşit nu se va mai gândi la faptul că şi-a promis că nu o să fie ca taică-său. Cât o să fie cu mine, o să fie doar al meu. Nu îmi pasă că va fi doar al meu pentru puţin timp. Alea câteva ore odată la ceva timp contează. Nu o să mă mai restricţioneze cu nimic, nu va mai avea cu ce. Şi când o să vrea prietenă, o să mă vrea pe mine. Ceea ce este perfect.
Îmi dă oportunitatea de a fi cu cine vreau şi de a mă vedea şi cu el din când în când. Îmi simplifică viaţa enorm şi nu voi mai fi pusă în situaţia de a renunţa la nimic pentru el. Am să o fac din nou fără obligaţii şi fără ca totul să însemne ceva. Din nou independentă şi din nou acoperită pentru urgenţe. Ce să îmi doresc mai mult?

2 comentarii:

  1. Imi place mentalitatea ta :).Si a tipului :))
    Cum adica "sa nu fie ca taica-su"?Eh,defapt,lasa.Nu ma intereseaza viata lui personala:))

    Hmm..have fun;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @dark: Taica-sau ar fi fost unu` care a inselat-o pe maica-sa, iar el si-a promis ca nu o sa insele pe nimeni toata viata. Si multumesc :)

    RăspundețiȘtergere